Tuesday 18 October 2011

hAnYa KeRaNe pEnYePiT kUkU...mEnYeSaL sElAmEnYeR!!!!!

Pagy ni aku rase sedih sangat sebab aku teringat kat arwah abah,dlu mase arwah idup aku selalu potongkan kuku die kadang2 aku selalu mengelak aku cakap penyepit kuku xde la,hilang la..Before aku sambung study die ade suruh aku potongkan kuku die,dengan perasaan takde rase belas kesian aku cakap"penyepit kukunyerr ntah kat mane bah"padahal aku simpan penyepit kuku tu...rupenyer tulah permintaan last dr die sebelum die pergi wat selame-lamenyer...sebelum arwah belum d kbumikan aku menagis,menangis,n terus menangis..dalam hati aku aku cume sebut"abah maafkan aku banyak kali sampai aku cium kaki abah..bab aku rase bersalah sangat..aku peluk,aku pegang 1,persatu jari abah,aku tenguk sume kuku die,,,ya Allah sedihnyerr aku time tu...law bley aku nak potongkan time tu,tapi abah da jd jenazah n aku xley nak wat pape agy..menangis tulah yang aku mampu lakukan...ya Allah TERKILAN sangat sampai sekarang perasaan tu masih ade....ayat yang selalu aku egt n xkan aku lupe"kalau kakak xde sape la nak potongkan kuku abah"..Al-fatihah tuk abah.....

No comments:

Post a Comment